Wednesday 21 March 2018

Bukan Hudud Sahaja Tak Ada Dalam Manifesto GAGASAN (PAS), Solat Pun Tak Ada!!



Apabila Gagasan Sejahtera (GAGASAN) melancarkan Manifesto Malaysia Sejahtera-nya (Peringkat Pertama), kamu (baca PAN) segera melancang, mana hudud? PAS bohong, penunggang ugama!


Komentar saya:

Bukan setakat hudud, solat pun PAS tak sebut dalam manifestonya. Patutnya kamu bertanya, mana solat? Mana zakat dan haji? Bukankah itu lebih besar dalam pemerintahan Islam daripada hudud? Mengapa PAS tak sebut?

Bacalah Manifesto Malaysia Sejahtera yang mengandungi 9 Teras dan 20 Tawaran Utama dan Tawaran Khas itu dengan teliti. Kamu akan temui semua sekali daripada ajaran Islam. Islam yang sempurna, menyeluruh dan bersifat sejahtera dan sederhana.

Semuanya ada. Akidah yang benar, ibadah yang sohih, akhlak yang luhur, undang-undang Islam yang adil, pemerintahan yang bersih berintegriti dan kehidupan rakyat yang makmur sejahtera. Manifesto Malaysia Sejahtera adalah manifestasi sebahagian gagasan Islam sempurna yang ditawarkan oleh PAS demi Malaysia yang lebih baik selepas PRU-14 nanti.

Malang, akal kamu sempit sesempit tempurung otak. Tempurung untuk otak, bukan untuk akal. Akal biarlah luas seluas Islam.

Berpuluh tahun PAS berjuang menerang dan menerangi, anda masih di kelas peralihan, tak naik naik. Lebih tak 'menahan', PAN, terus jatuh kelas. Daripada faham bertahun-tahun, tetiba jadi tak faham. Gejala DAP apakah ini? Kan haru guru menggaru?..

#Istiqamah
#ManifestoMalaysiaSejahtera


XOXO - Tak nak komen dan berasap Asraz Asraz buat komentar ...

Sila layari : https://gagasansejahtera.blogspot.my/

No comments:

Post a Comment

Blog Archive