Sunday 18 March 2018

Azmin dah “tak Sihat” ke? Apa PASbuat semua tak betul



Walaupun PAS tak banyak sokongan bukan Islam di Selangor, tetapi kesungguhan PAS bekerja untuk membantu rakyat telah menunjukkan sokongan PAS meningkat dari sehari demi sehari.

Ini pula ditambah dengan sikap HARAPAN pimpinan Tun Mahathir yang dilihat terlalu hipokrit dalam banyak isu seolah-olah Mahathir ini tak pernah buat perkara yang salah dan silap.

Golongan reformasi pula rasa tertipu maka timbul perpecahan ketara dimana sebahagian mereka lari ke PSM dan ada yang membentuk kumpulan #UNDIROSAK. Ada yang senyap-senyap memberikan sokongan kepada PAS atas fakta yang jelas bahawa PAS satu-satunya yang nak ubah sistem selain drp PSM.

Kedudukan PKR yang berpecah hanya menunggu roboh sahaja memuatkan Amin hilang arah politik apabila usaha untuk membentuk PAKATAN DENGAN PAS secara senyat tidak berjaya.

Akhirnya atas nasihat HARAPAN (Mahathir) Azmin mula memberikan tekanan kejam kepada PAS. Tapi hasilnya Amin hilang punca dan celaru dalam membuat kenyataan

Isu peruntukkan sebagai contoh, Azmin bercakap berbelit-belit, tapi MALANGNYA PENYOKONG HARAPAN SEPERTI TIADA AKAL UNTUK BERFIKIR.


XOXO - Ramai penyokong HARAPAN masih ber'tuhan'kan meterialik, Jadi tak hairan mereka menolak Islam dan PAS kerana PAS nak Islam yang pasti menyusahkan cara hidup mereka...

Sila layari : https://gagasansejahtera.blogspot.my/

No comments:

Post a Comment

Blog Archive