Saturday 28 April 2018

Doa Ustaz Fadhir Harap Mahathir Panjang Umur


Pada tahun 2000, Al-Marhum Dato' Ustaz Fadzil Noor bekas Presiden PAS, pernah mendoakan agar Mahathir dipanjangkan umur untuk melihat kemusnahan yang telah dilakukannya sendiri. Apakah kini doa Al-Marhum mantan Dato' Presiden PAS itu dimakbulkan satu demi satu?

Kebanyakan rungutan dan ketidak puashati yang Mahathir luah kini adalah berpangkal dan berpunca serta asal usulnya datang dari Mahathir sendiri. Saban hari, satu demi satu isu dan pelbagai pembongkaran dihebahkan di dada media terutamanya media sosial dan blog untuk dihukumkan oleh masyarakat.

Kini Mahathir seolah-olah sedang dibicarakan oleh rakyat umum. Walaupun Mahathir tetap menjawab namun suara-suara yang dulu pernah dikunci beliau sudah tidak lagi menikus dengannya.

Tidak mungkin mampu Mahathir membela dirinya untuk segala tuduhan dan isu yang dilodehkan oleh mereka yang pernah berada di sekeliling beliau ketika berkuasa selama lebih 22 tahun. Mereka yang dulu mendiam diri kini bangkit berani bersuara.

Dari bersifat penikus sudah menjadi singa garang tidak gentar pada gertakkan serta ugutan nakal. Senarai salah laku Mahathir panjang dan kini bertambah setiap hari .


XOXO - Setiap Hari Mahathir akan rasai apa yang pernah dibuat kepada orang lain.. Ingat tu setiap hari....

Sila layari : https://gagasansejahtera.blogspot.my/

No comments:

Post a Comment