Friday 9 March 2018

Bila Husam Nak Saman Ni?



Pengerusi Pakatan Harapan Kelantan (Harapan), Husam Musa mengakui beliau turut memiliki audio tular yang dikaitkan dengan Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz.

“Sepatutnya dia samanlah. Dia tidak boleh ugut sahaja... Kalau ustaz Nik Abduh nak saman, mahu dakwa mana-mana pihak, itu amat dialu-alukan. Itu langkah yang sepatutnya diambil oleh seorang pemimpin bermaruah.

Cerita dulu

Datuk Husam Musa hari ini menafikan dakwaan pernah menerima dana pilihan raya daripada Kumpulan Genting dan mengancam akan mengambil tindakan undang-undang terhadap penulis blog, Zaharin Mohd Yasin.



Menyifatkan dakwaan Zaharin sebagai usaha mencalar imej dan maruahnya, Husam memberi jaminan beliau bukan seperti parti lamanya, PAS, dan akan mengambil tindakan saman selepas 7 hari daripada tarikh sidang media hari ini.

7 Hari daripada tarikh 17 April 2017. Hari 2018 dah. Itu cakap hebat semasa ceramah. Tukang dengar ceramah takbir hebat Huse!! Tapi semuanya bodoh dan bohong sahaja. PAN boleh bohong yang tak boleh hanya PAS sahaja.



XOXO - Kalau pengikut parti PAN ni ada akal fikiran dan membuat kajian mereka akan sedar bahawa selama ini mereka diberikan maklumat yang palsu dan fitnah sahaja kepada parti lama mereka PAS...

Sila layari : https://gagasansejahtera.blogspot.my/

No comments:

Post a Comment