Tuesday 17 April 2018

Patut Puak AMANAH (PAN) Bodoh, Kena “Kencing” Oleh Husam Dalam Isu Balak Kelantan.


Satu cara untuk menang PRU-14 ialah jangan ahli lari. Dulu PAN tipu ahlinya kononnya PAS nak UG dengan UG. Hujah UG makin hari makin longgar dan kini ramai ahli-ahli PAN mula kembali kepada PAS kerana mereka tahu bahawa pimpinan PAN bohong mereka semata-mata nak kuasa dalam PAS sahaja.

Dalam menyerang Kelantan, antara isu yang paling kuat kononnya pimpinan PAS Kelantan makan duit balak. Jadi mereka jaja berita ini. Rakyat tahu bahawa dah 2 tahun tander balak baru tidak dikeluarkan oleh Ustaz Ahmad Yaakob dan rata-rata rakyat Kelantan tahu Ustaz Ahmad Yaakub seorang yang warak dan dia sangat disenangi oleh Tuan Guru Nik Abdul Aziz.

Jadi untuk itu Husam Musa mengambil jalan yang sangat tidak mengambarkan ciri sebagai seorang Islam dengan membuat tuduhan palsu.



Bagi menguatkan tuduhan palsu ialah mengedar bukti bohong. Surat-surat tander tahun 2013 dulu dipinda kepada tahun 2018. Nak tip[u pada umum orang tahu jadi mereka edar dikalangan mereka kononnya pimpinan makan duit balak.

HEBAT HUSAM,
TAKUT AHLI LARI KENCING AHLI SENDIRI.


XOXO - Orang jahat dan suka menipu tak lama. Nanti dia akan jumpa dengan orang yang akan minpu dia sehingga dia akan nampak bodoh dan giler...

Sila layari : https://gagasansejahtera.blogspot.my/

No comments:

Post a Comment