Tuesday 30 January 2018

Melayu screw Melayu kini boleh bersama Tun Mahathir


Kita tidk lupa dan masih menginggati bagaimana DAP menggunakan penceramahnya memainkan isu perkauman di dalam Pilihan Raya Negeri (PRN) Sarawak. Hew Kuan Yau yang dikenali sebagai 'Superman DAP' semasa berkempen untuk Abdul Aziz Isa di dalam PRN Sarawak membakar sentimen perkauman, apabila mengungkapkan 'Melayu screw Melayu'.

Yang ini puak PAN dan HARAPAN tak faham maksud 'Melayu screw Melayu' iaitu menggunakan Melayu untuk menjatuhkan Melayu itu sendiri. Kini DAP memperluaskan kepada menggunakan MELAYU ISLAM untuk menjatuhkan PARTI ISLAM lain.

Jangan hairan DAP begitu bermurah akan memberikan peruntukkan kewangan kepada institusi Islam kononnya mereka juga sayang Islam. Lihat cybertropper HARAPAN dan PAN kata, DAP lebih Islam daripada UMNO dan PAS.
 
 
Mahathir yang dah lama jual ISLAM maka tidak hairanlah kalau bersama DAP untuk mengukuh sikaap anti ISLAMnya.

Apakah penyokong HARAPAN tidak merasai bersalah dihadapan Allah s.w.t nanti atas apa yang dilakukan nanti dalam PRU-14 nanti?


XOXO - Allah telah mengunji hambanya dengan kemiskinan, kezaliman dan ada ditahan ISA mereka berjaya melepas ujian ALlah tapi bila ALlah nampakan mereka dengan kebendaan, pangkat dan kedudukan dalam politik mereka mula lari daripada Jalan Allah.

Sila layari : https://gagasansejahtera.blogspot.my/

No comments:

Post a Comment