Monday 19 March 2018

Masa Ada Hudud Engkau Tentang, Bila tak ada, engkau tanya kenapa tak ada. PAN ni Kaki Putar Belit ke?



Timbul tanda tanya di makan PAS meletakkan agenda hudud mereka dalam manifesto yang diumumkan Datuk Seri Abdul Hadi Awang di Cyberjaya malam tadi.


Pengarah Syariah Parti Amanah Negara (PAN) Zolkharnain Abidin berkata dokumen yang menjadi tawaran Gagasan Sejahtera untuk pilihan raya umum (PRU) akan datang menunjukkan PAS akur pada realiti walaupun dulu menganggap Perlembagaan Persekutuan sebagai tidak Islamik.

"Tiada kenyataan khusus berkaitan pelaksanaan syariah khususnya hukum hudud dalam tawaran Gagasan Sejahtera," katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Rasa bodoh Pengarah Syariah Parti Amanah Negara (PAN) Zolkharnain Abidin  kerana tak faham maksud no. 11 daripada 20 tawaran PAS.

Tolong baca dan faham sekali lagi jangan buat kenyataan bodoh nanti makin nampak bodoh anda.

11. Memperkasakan peruntukan Islam sebagai agama persekutuan dengan melaksanakan tuntutan Islam sebagai al-Din.



Wartawan Free Malaysia Today walaupun tak belajar agama, tahu bahawa dalam Manifesto PAS ada mengenai RUU355 dan diyat. Kenapa ustaz PAN ni bodoh sangat? Ini mesti terpengaruh dengan sikap anti-islam Malaysiakini.

Kesian, makin bertambah sikap suudzon kepada sesama Islam.








XOXO - Bila dah lari dari perjuangan dan belot kepada perjanjian sumpah setia yang dia sendiri buat akhirnya Zolkharnain Abidin  menunjukkan kebodohan diri sendiri ..

Sila layari : https://gagasansejahtera.blogspot.my/

1 comment:

  1. Pan terpaksa mencipta pelbagai isu dan cuba menimbulkan keraguan dikalangan rakyat supaya beralih sokongan kpd pan. Tetapi sebenarnya pemimpin pan yg bodoh dan memperbodohkan pengikut2 mereka sendiri yg hanya mnjdi pk turut sj sehingga tk mmpu nk jawab persoalan penting iaitu apa halatuju perjuangan pan yg sebenarnya dan ke mana nak di bawa rakyat malaysia ini..

    ReplyDelete

Blog Archive