Thursday 22 February 2018

Hari-hari PAN serang PAS, Kutuk dan Fitnah, tiba-tiba Che Ibrahim kata PAS yang tak senang duduk?



Timbalan PAN Kelantan Che Ibrahim Mohamed berkata, Pas sebenarnya sudah seperti cacing kepanasan apabila menuduh kewujudan Amanah punca kepada perpecahan undi Melayu dan umat Islam pada PRU14 nanti, pandangan sebegitu yang datang daripada pimpinan tertinggi Pas sebenarnya membuktikan kehadiran parti dilabelkan setahun jagung usianya sudah mula menyengat.

Kalau hari² bercakap pasal PAS, fitnah PAS sana sini, tiba² Che Ibrahim kata PAS yang tak senang duduk? Sebenarnya siapa yg mcm cacing kepanasan ni?

Saya petik sikit apa yg TGHH sebut, "Amanah adalah IJTIHAD yang SALAH hasil dari campurtangan pihak luar terhadap politik Malaysia dan mendapat sokongan DAP, mulanya untuk menggantikan PAS, tapi sekarang laksana melukut di tepi gantang sahaja"

Benda simple mcm tu pn Che Ibrahim tak boleh faham? Buanglah title profesional dlm PAN tu..keluar dari jemaah Islam, hasut orang utk musuhi jemaah Islam, agaknya apa gelaran yg betul kalau bukan pemecah belah??

Semoga Allah kembalikan hidayah kepada Che Ibrahim dan pengikutnya..

Psssttt....ketika Kelantan digegarkan dengan kes kecurian di sebuah masjid pada jam 3 pagi, dengan rakaman cctv yang tersebar luas menampakkan sebuah kenderaan SUV Putih di hadapan masjid tersebut, ada orang penting PAN yang tiba-tiba menghilang dari radar fb. Cacing kepanasan atau kesejukan? Kot la hilang dari radar sbb tgh berselimut kesejukan di musim tengkujuh. Tanya jer....
Muhasabah..

Anak Jelapang
19 Feb 2018
XOXO - Parti AManah (PAN) bukan sahaja dipandang sebelah mata oleh musuh politiknya tetapi rakan PAKATAN HARAPAN pun macam anggap PAN ni macam tiada aje. Bukti paling baik pembahagian kerusi. PAN dapat kerusi sikit tu makna HARAPAN tak percayai kemampuan mereka. Takkan anda pulak lebih kata PAN hebat. Orang ada akal boleh berfikir...

Sila layari : https://gagasansejahtera.blogspot.my/

No comments:

Post a Comment