Sunday 21 January 2018

Bapa, Anak Sama Aje... Itu belum masuk Cucu... Penentang Islam!


Kuala Lumpur: Keganasan akan subur dan masyarakat negara ini akan berpecah belah sekiranya agenda Islamisasi yang berlaku di Malaysia berterusan, demikian menurut Datin Paduka Marina Mahathir ketika melancarkan buku ‘Illusions of Democracy: Malaysian Politics and People Volume II’ di Kuala Lumpur pada 17 Januari baru-baru ini.

Menurut Marina Mahathir, Islamisasi adalah satu penjajahan dan konsep yang diketahui ganas. “Ia satu bentuk penjajahan, satu konsep yang selama ini tidak pernah diketahui tidak ganas.” Marina menggunakan satu kes terpencil seorang lelaki menampar seorang wanita tidak bertudung, lalu membuat dakwaan bahawa Islamisasi akan merobek Malaysia dan menjadikan negara ini merosot.

Menurutnya seperti yang dilaporkan oleh The Malaysian Insight, sekiranya seseorang itu tidak arif, kata-kata Raof Husin di Konvensyen Kebangkitan Ummah berkenaan bantuan pendidikan dihadkan kepada kaum Bumiputera sahaja dan cadangan Presiden PAS, Dato’ Seri Abdul Hadi berkenaan kabinet Melayu itu akan kedengaran seperti dilaungkan oleh kumpulan pengganas IS.

“Kalau kita tidak tahu, tidakkah kita akan berfikir bahawa IS (Daesh) juga berkata perkara yang sama?” dakwa Marina Mahathir lagi. Selain daripada itu, Marina Mahathir turut membuat dakwaan bahawa terdapat juga nada toksik kumpulan Islam yang paling ganas di dunia yang kedengaran di negara ini.

Penyunting buku tersebut, Sophie Lemiere sebelum ini pernah membuat dakwaan bahawa pertubuhan bukan kerajaan seperti Pekida dan badan-badan yang bersekutu dengannya merupakan fenomena yang serupa seperti ‘Preman’ atau ‘samseng’ di Indonesia.



XOXO - Benar peribahasa Melayu Bapak Borek, anak rintik. Tapi Mahathir Melayu sudah lupa. Jadi Mudahlah Mahathir dan anak beranak memanipulasi kebodohan Melayu.

Sila layari : https://gagasansejahtera.blogspot.my/

No comments:

Post a Comment