Thursday 5 April 2018

Leman “BENGANG” Kena Cantas oleh AMANAH (PAN) Kedah



AIDCNews -4/04/18 –Dalam satu poster yang disiarkan di Facebook Ketua Amanah Sik, Sulaiman Ibrahim memaparkan kemarahan AJK Amanah Sik terhadap ‘calon basuh kaki’ yang diputuskan bertanding di parlimen berkenaan.

Difahamkan ‘Calon basuh kaki’ yang dimaksudkan itu adalah ‘calon payung terjun’ yang diputuskan Amanah Kedah dan pusat bagi menggantikan Sulaiman di Parlimen Sik.

“Nak jaga calon kroni atau calon kepentingan rakyat ?…Menolak calon ‘BASUH KAKI’ yang diputuskan oleh kepimpinan Amanah Kedah dan Nasional,” kenyataan poster itu dipetik.

Selaku Ketua Amanah Sik, Sulaiman yang turut dikenali sebagai Leman Raja Lawak akan mengadakan sidang media khas pada esok (Khamis), jam 2 petang di pejabat operasi Amanah Sik.

“Seluruh Ahli Jawatankuasa dan jentera termasuk BPR , Pemuda , ARiF , AWAN dan Wanita Muda Amanah Sik malam ini telah memutuskan untuk membuat satu ‘Press confrence’ di pejabat Amanah Sik jam 2.00 petang..

“Sekarang saya dalam persiapan untuk bertolak dari Terengganu balik ke kawasan Sik dengan segera,”kata Leman dalam Facebook.





XOXO - Mat Sabu Vs Dr Siti Kamariah, Leman Vs Siapa?

Sila layari : https://gagasansejahtera.blogspot.my/

No comments:

Post a Comment

Blog Archive